Koy Koy Koy (Feat. Teoman)

Posted on Mart 20, 2016. Filed under: Karışık Müzik, Teoman | Etiketler:, , , , , , , , , |

Değişmez sorumuz
Nedir ki sonumuz?
Toprak değil mi erkeni geçi
Aldırma sen doldur be meyhaneci

Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Doldur bak efkarlandım yine bu gece

Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Dostlar gitmeden gizlice

Çok ülkeler gördüm
Diyarlar gezdim
Ögrendim alemin sırrı nedir
Dünyanın merkezi bu meyhanedir

Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Doldur bak efkarlandım yine bu gece

Koy koy koy koy koy
Koy koy koy koy koy
Dostlar gitmeden gizlice

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

