Zembille

Posted on Temmuz 31, 2016. Filed under: Serdar Ortaç, Türkçe | Etiketler:, , , , |

Süzülür çırılçıplak
Kırıtır gülümserken
Hançer gibi kıvrımları
Akmış kadehlerden

Yanalım ateşlerde
Kızgın güneşlerde
Allah bilir sen kaç gönül yaktın ateşlerde

Zembille gökten inmedi ya
Cennetten gönderilmedi ya
Zevkimden aşık olmadı ki kader sana

Ah zilli
Yasladım başımı
Koynumda besledim yılanı
Allah’tan ayrılınca bulur belasını

Korkularım var, bana senden kalan
Hatıralarla, maceralarla
Aşkımı anlatan

Gelde gör bir beni
Gelde anlat bana
Öldüm aşkından, mecalim yok
Zamanım çok…

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

