Benim Aşkım

Posted on Ağustos 22, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , , |

Her yeni sevgide, eski aşkın,
Günahı vardır.
Terk edip gidende, her kalanın,
Bir ahı vardır.

Yere attığın aşkı, öpüp alnıma koydum.
Yolundan dönmez kurşun, bu sevdaya baş koydu.
Sende yok adalet, yok bir merhamet,
Devam et zulmüne, sen böyle devam et.

Sende aşk eski bir yalan
Herkes duydu ben dedim ki
Ateşin keşfinden sonra
En büyük yangın benimki

Benim aşkım meydanlarda
Haykırır kimseden korkmaz
Senin aşkın utancından
Sokağa bile çıkamaz…

Söz: Hakkı Yalçın
Müzik: Ceyhun Çelikten.

Make a Comment

Bir Yanıt Bırakın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

