En Büyük Hikaye

Posted on Ağustos 22, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , , |

beni herkesten daha fazla tanıyor çoktan beri
biliyor bütün zaaflarımı teker teker kullanıyor
ve aşka in zayıf düşme
çok söylendim kendime
aslında en büyük hikaye
insan yalancı kendine

özledim o zalimin sesini soluğunu
yansada canım yansa beklediğim hayali
ah geceler boyu kalsada yarım kalsa
bir gün elbet son bulur
görünür kara sevda

özledim o zalimin sesini soluğunu
yansada canım yansa beklediğim hayali
ah geceler boyu kalsada yarım kalsa
bir gün elbet son bulur
çözülür kara sevda

yavaş yavaş geldi pişmanlık
öyle soğuk ki yalnızlık
solgun resimler misali
zorlasam da parlamıyor
ve aşka in sakın küsme
çok söylendim kendime
aslında en büyük hikaye
insan yalancı kendine

özledim o zalimin sesini soluğunu
birgün elbet son bulur
çözülür kara sevda

özledim o zalimin sesini soluğunu
yansada canım yansa beklediğim hayali
ah geceler boyu kalsada yarım kalsa
bir gün elbet son bulur
çözülür kara sevda.

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

