Karşılaşma

Posted on Ağustos 22, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , |

Seni de yordu mu dünya, yoksa iyi mi davrandı
Benim yollarım uzun, hem de biraz kaygandı
İçimdeki büyük deniz zamanla yavaş yavaş kurudu, çöl oldu

Aramadım, sormadım affet beni
Zaptemedim ne canımı ne tenimi
Ama inan şuramda hala saklıyorum
Hem seni hem beni hem de bizi

Yani Dünya öyle kendi kendine döndü
Yaktığım her ateş zamanla birer birer söndü
Unuttum inan ki hayat gailesi işte
Bu çok geç kalınmış bir karşılaşma

Dünya öyle kendi kendine döndü
Yaktığım her ateş zamanla birer birer söndü
Unuttum inan ki hayat gailesi işte
Bu çok geç kalınmış bir karşılaşma.

Girinti çıkıntılı hayat hem de çokça engebeli,
Aşar sanıyor insan o yıllarda her engeli
Hatırlar mısın o zaman ne severdik Üsküdar’ı, Hisar’ı, çengeli

Aramadım, sormadım affet beni
Zaptemedim ne canımı ne tenimi
Ama inan şuramda hala saklıyorum
Hem seni hem beni hem de bizi

Yani Dünya öyle kendi kendine döndü
Yaktığım her ateş zamanla birer birer söndü
Unuttum inan ki hayat gailesi işte
Bu çok geç kalınmış bir karşılaşma

Dünya öyle kendi kendine döndü
Yaktığım her ateş zamanla birer birer söndü
Unuttum inan ki hayat gailesi işte
Bu çok geç kalınmış bir karşılaşma.

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

