Ne Çıkar

Posted on Ağustos 22, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , |

Madem ayrı düştük
Birbirimizden
Kıyasıya tekerrür
Eder mi bizden
Kimler gelip kimler geçti
Kalbimizden
Yalana dolana gönlümüzde yer yok
Kimler gelip kimler geçti
Kalbimizden
Yalana dolana sevgimizde
Yer yok
Şu an yanımda olsan
Ne çıkar ne çıkar ne çıkar
Ne çıkar
Tekrar beraber olsak
Ne çıkar ne çıkar ne çıkar
Tanrı beni de yanına alsa
Ne çıkar ne çıkar ne çıkar
Ne çıkar
Tekrar beraber olsak
Ne çıkar ne çıkar ne çıkar
Senden ayrı düştüm
Düşmez olaydım
Tutan yok ki elimden
Görmez olaydım
Viran olmuş gönlüm
Bilmez olaydım
Yalana dolana
Kalbimizde yer yok
Viran olmuş gönlüm
Her bir yanı
Senden ayrılalı
Yaşamaz oldum

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

