Neden Yoksun

Posted on Ağustos 22, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , , |

Senden uzaklarda bir hayal kurmadım
Gurulu ol demiştin ya bende öyle yaptım
Bilmediğin açılarım var nasıl anlatılır
Dünya zaten yalnızların başına yıkılır
Neden Yoksun her şeyim var sen yoksun
Neden Yoksun hem bi var hem bi yoksun
Anlat bana düşlerim özgür olsun
Aşk olsun sesiz aşk olmaz
Neden Yoksun her şeyim var sen yoksun
Neden Yoksun neden sustun
Bi var bi yoksun
Senden uzaklarda bir hayal kurmadım
Gurulu ol demiştin ya bende öyle yaptım
Bilmediğin açılarım var nasıl anlatılır
Dünya zaten yalnızların başına yıkılır
Neden Yoksun her şeyim var sen yoksun
Neden Yoksun hem bi var hem bi yoksun
Anlat bana düşlerim özgür olsun
Aşk olsun sesiz aşk olmaz
Neden Yoksun her şeyim var sen yoksun
Neden Yoksun neden sustun
Bi var bi yoksun

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

