Denize Doğru

Posted on Ağustos 23, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , , |

bir nefes aldim hatirani ictim
ardindan kimlere kandim
biraktim seni yalniz basina
bir nefes aldim hatirani ictim
ardindan kimlere kaldim
biraktin beni sen

denize dogru gel gel
ruzgar esince yel yel

cabuk ol da gidelim
dokulen yapraklari dikelim
kis olur ben usurum
durmam buralarda
cabuk ol da gidelim
sokulen yapraklari dikelim
kis olur ben usurum
kalmam buralarda

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

