Sonuna Kadar

Posted on Ağustos 23, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , , |

Sonuna kadar geldim aşkın
Kavusamadım ben sana
Yetişemedim ben sana
Anlatamadım derdimi
Ağla gönül ağla
Bekledim inan seni hergün
Dayanamadım sevgisiz
Yaşayamadım ben sensiz
Anlatamadım derdimi
Ağla gönlüm ağla
Yazık ettin yazık
Kendinden çok bana
Gücüm kalmadı artık
Her yokluğunda
Aylar geçsede yıllar geçse de
Bir ömür böyle sürse de
Ben seni unutamam
Aylar geçse de yıllar gecse de
Bir ömür böyle bitsede
Ben seni unutamam

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

