Boşver Beni

Posted on Ağustos 25, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , |

Boşver beni, boşver
Bulurum ben yolumu
Az mı dolandık eteğinde sabrın
Bıraktım yıkasın ruhumu

Boşver beni, boşver
Bulurum ben yolumu
Az mı dolandık eteğinde sabrın
Bıraktım yıkasın ruhumu

Kırılmışım bölünmüşüm
Yaprak gibi dökülmüşüm
Sende mevsimler hep aynı
Ben kaç sonbahar görmüşüm

Hayat zormuş, beni yormuş
Gelen giden seni sormuş
Kalbim kırık, olan olmuş
Boşver beni

Make a Comment

Bir Yanıt Bırakın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

