Deli

Posted on Ağustos 25, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , |

Şimdi şöyle güzel nefes al daha dur
Bunlar iyi günlerin bende de ne
Numaralar var,a canım oralara girmeyelim
Duyguları masaya yatır tek tek
Ayıplardan korunuruz elbet
Sahici misin bi düşün bakalım
Yanıt yoksa başkasına soralım
Yani ben gidiyorum anlatabiliyor muyum
Hadi Eyvallah

Yakar gemileri içimdeki deli
Riyadını doldurdun da dank etmedi di mi
Takmam yüzüğünü
Evde kalmış sen de
Bekarlık sultanlık hocam dünya varmış oh be
Yakar gemileri içimdeki deli
Riyadını doldurdun da dank etmedi di mi
Hep aynı tantana
Kifayetsiz sen de
Bekarlık sultanlık hocam dünya varmış oh be

Şimdi şöyle güzel nefes al daha dur
Bunlar iyi günlerin bende de ne
Numaralar var,a canım oralara girmeyelim
Duyguları masaya yatır tek tek
Ayıplardan korunuruz elbet
Sahici misin bi düşün bakalım
Yanıt yoksa başkasına soralım
Yani ben gidiyorum anlatabiliyor muyum
Hadi Eyvallah

Yakar gemileri içimdeki deli riyadını doldurdunda dank etmedi dimi
Takmam yüzüğünü evde kalmış sende bekarlık sultanlık hocam dünya varmış oh be
Yakar gemileri içimdeki deli riyadını doldurdunda dank etmedi dimi
Hep aynı tantana kifayetsiz sen de bekarlık sultanlık hocam dünya varmış oh be

Silkindim miskinlerden
Olduramayan köksüzlerden
Sabrı öksüzlerden ooooof
İki dirhem bir çekirdeksin
Geldiğin gibi gideceksin
Üç günlük dünyada bu ne hız

Yakar gemileri içimdeki deli riyadını doldurdunda dank etmedi dimi
Takmam yüzüğünü evde kalmış sende bekarlık sultanlık hocam dünya varmış oh be
Yakar gemileri içimdeki deli riyadını doldurdunda dank etmedi dimi
Hep aynı tantana kifayetsiz sen de bekarlık sultanlık hocam dünya varmış oh be

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d blogcu bunu beğendi: