Sevenler Ağlarmış

Posted on Ağustos 25, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , , |

Bir yarim olsun isterdim gözleri yeşil
Bir yarim olsun isterdim gül yüzü gülen
Onu çok sevmek isterdim delice sevmek
Peşinden koşup koşup sonunda almak
Ben sevmek… sevmek isterdim
Nerden bilirdim sevenler ağlarmış
Ben sevmek… sevmek isterdim
Nerden bilirdim sevenler ağlarmış
Ben sevmek… ben sevmek
Sevmek isterdim… sevmek isterdim
Nerden bilirdim sevenler ağlarmış
Bir yarim oldu sonunda gözleri yeşil
Bir yarim oldu sonunda gül yüzü gülen
Onu çok sevdim sonunda delice sevdim
Fakat bu aşkın sonunu ben hiç bilmezdim
Ben sevmek… sevmek isterdim
Nerden bilirdim sevenler ağlarmış
Ben sevmek… sevmek isterdim
Nerden bilirdim sevenler ağlarmış
Ben sevmek… ben sevmek
Sevmek isterdim… sevmek isterdim
Nerden bilirdim sevenler ağlarmış

Make a Comment

Bir Yanıt Bırakın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

