Bak Sevgili

Posted on Ağustos 26, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , |

Bak sevgili biz kalmadık
Elimizdeki aşk ağladı
Bak sevgili tartışmadık
Meşgul edip de meşgul olmadık

O sitem dolu sözler kimin
Hırsın seni beni yakmasın
Şu gönlüme bi sitem olsan
Bak sevgili

Yanıma dönmen zor kal bi başına
Kanamam hissetsem gözyaşına
Doyamam aslında tadına tuzuna
Yoluna git ve kal

Bak sevgili biz kalmadık
Elimizdeki aşk ağladı
Bak sevgili tartışmadan
Soru sormadan giden olmasın

O sitem dolu sözler kimin
Hırsın seni beni yakmasın
Şu gönlüme bi sitem olsan
Bak sevgili

Yanıma dönmen zor kal bi başına
Kanamam hissetsem gözyaşına
Doyamam aslında tadına tuzuna
Yoluna git ve kal

Aslı � Alex:
Geldim bak sen nerdeydin
Çıkmaz sokaklardan geçtim
Sevdim hep
Yorulmadım hala

Yanıma dönmen zor kal bi başına
Kanamam hissetsem gözyaşına
Doyamam aslında tadına tuzuna
Yoluna git ve kal

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

