Ben Böyleyim

Posted on Ağustos 26, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , |

Üzgünüm acı sözlerim için
Üzgünüm seni kırdığım için
Haklısın bana darılsan bile
Beni terketsen bile
Ne yapayım ben böyleyim

Üzgünüm bütün olanlar için
Üzgünüm mutlu yıllarım için
Aşkımız şüphesiz olmalıydı
Lekesiz olmalıydı
Affedemem ben böyleyim

İster vur ister okşa
İster tut ister yolla
İster sev ister zorla
Ben böyleyim

Make a Comment

Bir Yanıt Bırakın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

