Bilir Mi?

Posted on Ağustos 26, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , |

Söz ağızdan çıktı bir kere
Anladım gönülde vardı
Şimdi bana yalnız
Gitmesi kaldı

Ne yazık ki hakim bey
Bir ifadem, bir müdafam yok
Sadece dört satırlık
Son sözüm kaldı

Bilir mi?
Yerime gelen kıymetini bilir mi?
Bu insan cennete mevlaya küsen değil mi?
Benim gibi koklar mı derinden?
Bir ömür boyunca doyar mı?

Bilir mi?
Solmaya değer mi?
Şimdi sen bir yabancı gibi,
Ben seni ellerimle sularken..

Bilir mi?
Yerime gelen kıymetini bilir mi?
Bu insan cennete mevlaya küsen değil mi?
Benim gibi koklar mı derinden,
Bir ömür boyunca doyar mı…

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

