Açığım Yok

Posted on Ağustos 28, 2016. Filed under: Kürtçe | Etiketler:, , , , , |

Açığım yok kapalım yok dünyada
Ne ise ahvalim görsünler beni
Hiç kimseye vebalim yok dünyada
İster sevip ister dövsünler beni
Allah kul yaratmış biride benim
Kimden kaldı bana imanım dinim
Ne şeytan tanırım nede peri cin
Konuşan insanim görsünler beni
Okudum kuranı edep erkanlı
Yaptığım secdenin kıblesi canlı
Gerdeksiz gecede bir delikanlı
Ölü bir geline versinler beni
Akarsu’yum boşa güldükten sonra
Azrail yok imiş öldükten sonra
Gönül tahtın harap olduktan sonra
Boş kuru hasıra sarsınlar beni

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

