En Mükemmel Misafirim

Posted on Ağustos 28, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , , |

İki sene olmuş bugün dört yanımız kalpler çikolatalar
Kelebekler havalanıyor aşkı şuan sorsalar
söylerim tarifi bende var..
yeri dolmuş yalnızlığın kahkahalar ve ah o ten
ellerim karıncalanıyor aşkı şuan sorsalar
söylerim tarifi bende var..
kapıyorsun ya gözlerini dudakların öyle değiyor ya dudağıma
bir an evimde mevsimler değişiyor ruhun değiyor nefes alanıma
usul usul sığmışsın kalbime en mükemmel misafirim benim
zaman susup otursun karışmasın en mükemmel misafirim benim
usul usul sığmışsın kalbime en mükemmel misafirim benim
zaman susup otursun karışmasın en mükemmel misafirim benim
En mükemmel misafirim benim..

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

