Hani Sevduğum Hani

Posted on Ağustos 28, 2016. Filed under: Selçuk Balcı, Türkçe | Etiketler:, , , , , |

Bazı bazı odalara gelurdun
Koynundan çıkarup ceviz verurdun, oy
Bazi bazi odalara gelurdun
Koynundan çıkarup ceviz verurdun, oyy
Bu dünyada seni benim bilurdum
Ah ola sevdaluk yaktun canumi, oyyy
Giydurduler sana beyaz duvağıyı
Nasıl ayırdılar etle tırnağu oyyy
Neler bilur bizum köyün ırmağuu
Ah ola sevdaluk yaktun canumi oyyy
Bu dağlara gelmemun ben onun canani
İki sebebi vardur hani sevduğum hani
Birisi karlı dağlar ben onun, cananu
Birida nazlu yardur hani sevduğum hani
Yaylanun cimenleri ben onun canani
Kuramadı bi kardan hani sevduğum hani
Ne haber var sevduğum ben onun cananu
Verane yaylardan hanu sevduğum hani
Giydum caruklarımu ben onun canani
Gel bağla bağlarini hani sevduğum hani
Buraktım gideyrum ben onun cananu
Git o yaylarını hanu sevduğum hani

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

