İki Kişi

Posted on Ağustos 28, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , |

Gün oldu mutluydum çok çok
Hani varsa o yoksa o
Bildiğin melekti *
Gün oldu mutluydum çok çok
Dünyaysa o cennetse o
Bildiğin çiçekti

Meğer iki kişi olabilirmiş herkes
Gözünü kaparken mutluymuş herkes
Öğrendim sakıncası yok
Bildiğimin hiç önemi yok
Ama kalbin yerinde artık kalp yok

Her manevraya müsait bu halime üzülüyorum
Çok üzülüyorum geri gelemiyorum

İlk günlerin güzelliğine gülümserken
Leyla da biz Mecnun da biz
Hani aşktandık
İlk günlerin güzelliğine gülümserken
Yol sonsuzluğa bir yaşlanmaya
Heyecandandı

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

