Nar Çiçeğim

Posted on Ağustos 28, 2016. Filed under: Türkçe | Etiketler:, , , , , |

Yel değmez bana, yelden almışım sevda
Nar çiçeğinden haylazım, gül dalından hovarda
Masum (aksi) perçem dökülsün haydi haydi haydi
Kaytan bıyık bükülsün haydi haydi haydi
Yel değmez bana, yelken açmışım sana
Nar çiçeğinden haylazım, gül dalından hovarda
Göz değmez bana, gözsüz kaldım uğrunda
Dağ çiçeğinden yatağım, kuru dal yastık bana
Söz geçmez bana, gözden düşsem bu yolda
Nar çiçeğinden haylazım, gül dalından hovarda
Yol düştü bana, yoldan vurdum dört yana
Gezdim durdum su alemi, ah yalınayak ne fayda

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

