Öteki Yarım

Posted on Ağustos 31, 2016. Filed under: Güler Duman, Türkçe | Etiketler:, , , , , , |

Yar bu can sana sevdalı
Al feda et yollarına
Eğer seni alamazsam
Kıyarım ben bu canıma

Vay benim yarım yarım
Sevdalı yarım yarım
Sen canımın içindeki
Öteki yarım

Nice güzelleri gördüm yar
Sensin bir başka
Sana kara Sevdalıyam
Tutuldum aşka

Vay benim yarım yarım
Sevdalı yarım yarım
Sen canımın içindeki
Öteki yarım

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

